الکی مثلا 
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان

الکی مثلا و کوووووووفت

بازشما یه چیزی افتاد سرزبونتون ول کن نیستین دیگه

الکی مثلا من خیلی متفاوتم

————————— ************* —————————

رررررررررررررمممممممممم

الکی مثلا من حمید معصومی نژادم..

————————— ************* —————————
اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین؟
سه روزه مامانم غذا درست نکرده؛ هرچی میگم گشنمه میگه:
الکی مثلا ما فقیریم…

————————— ************* —————————
کى منو دوس داره ؟
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
الکى مثلا من نمیدونم شما کشته مرده ى منید

————————— ************* —————————
وای خدایا عجب برفی میاد همه جا سفید شده..

الکی مثلن الان تو زمستونیم

————————— ************* —————————
وای چه باد سردی میاد یخ زدیم!!!

وایسا این سقف لعنتی رو ببندم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

الکی مثلن منم پورشه دارم

————————— ************* —————————
لعنتیا

الکی مثلا من فحش با کلاس بلدم

————————— ************* —————————
اه چقد خز شد این الکی مثلا
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من بدم میاد

————————— ************* —————————
Hello everyone!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Fake ! For example I’m an American :)

————————— ************* —————————
میخوام درس بخونم. =))
.

الکی مثلا منم خواستگار دارم. :|

————————— ************* —————————

وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم….
چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بودددد….

#الکی مثلا من زن زندگیم…

 


نظرات شما عزیزان:

♥♥AVADIS♥♥
ساعت16:10---11 خرداد 1394
واااااای خیلی عالیییییییییی بود خیلیییییییی
.
.
.
.
الکی مثلا من از مطالبت خوشم اومده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 1 خرداد 1394برچسب:, ] [ 1:54 ] [ بیت کوین ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 14075
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1